Друкована реклама заполонила шпальти львівських часописів ще до Другої світової війни. Значну роль у рекламному бізнесі тогочасного Львова відіграв Роман Шухевич, головнокомандувач УПА, а у 1937-1938 роках – керівник успішної рекламної фірми “Фама“.
“Фама” Романа Шухевича та Богдана Чайківського діяла від березня 1937 до вересня 1939 року у Львові.
На початку діяльності фірма збирала оголошення від різних установ, розміщувала їх у часописах за домовленою з окремими газетами знижкою у ціні. Мала філії у різних містах Галичини, Волині, поза Україною.
За короткий час Шухевич і Чайківський організували не тільки рекламний бізнес (фірма розміщала оголошення у пресі, виготовляла кінорекламу, друкувала буклети й оформлювала вітрини), а й виготовлення мінеральної води та “адресарія” (книги адрес установ і фірм).
“Фама” мала власні білборди та сітілайти, подавала рекламу у виданнях Польщі, Німеччини, Угорщини. Умільці займались не тільки розміщенням реклами, але і її створенням — писали тексти та робили графічне оформлення.
Більшість заробітку забезпечували постійні клієнти. Коли друкарня “Бібльос” запропонувала Центросоюзу надрукувати 100 тис. подвійних вкладок по 7,2 злотих за кожну, “Фама”, не маючи власної друкарні, домовились про друк за 6,5 злотих. Так Центросоюз (Союз Кооперативних Союзів у Львові) став одним із найбільших клієнтів фірми.
А виробники пасти для взуття “Елєгант” і цигарок “Калина” замовляли рекламу, навіть не перевіряючи малюнків. Ще б пак, геніям довіряли! Тільки вони могли повідомити пресі, що о 10 годині вранці якась панянка покінчить з собою, зістрибнувши із даху готелю “Жорж”, а натомість скинути перед приголомшеними журналістами ляльку з рекламою.
“Фамі” пророкували велике майбутнє, та 24 грудня 1938 року Роман Шухевич поїхав на Закарпаття захищати Карпатську Україну, а фірма під керівництвом Богдана Чайківського пропрацювала до вересня 1939 року.