Вперше у Львові, у рамах найбільшого в Україні фестивалю готельно-ресторанного бізнесу –HoReCa Show Lviv,триденний лекторій розгорне Школа фуд-журналістики та ресторанної комунікації.
Участь у Школі стане корисним досвідом як для журналістів, які займаються цілком чи зокрема гастрономічною тематикою, так й для PR-фахівців і маркетологів у цій сфері, а особливо для рестораторів, які власними силами провадять рекламні кампанії та активності своїх закладів у соціальних мережах.
Лектори Школи розкажуть про історію виникнення гастро-журналістики та її необхідність у сучасному медіа-просторі, жанри і безкінечність можливих форм, а може навіть й темах табу. Це, перш за все, хороша можливість, у короткий час дізнатися усе найцікавіше у сфері ресторанної критики з перших рук, від професіоналів своєї справи. Зокрема, досвідом ділитимуться:
– Olga Kari, журналістка Сніданок з 1+1 та авторка блогу Karifood, розповість про нюанси роботи фуд-журналіста та гастрономічного блогера, про те, які тренди панують у гастрономії і як їх “вловлювати”.
– Nastya Vinokurova, маркетинговий директор Brown Group, знає, як правильно будувати роботу ресторанної групи з журналістами, блогерами та лідерами думок. І як писати красиві та змістовні тексти, які “лайкають” сотні людей.
– Serhiy Nekleva, він же – автор статей для видання JetSetter.ua, протягом останнього року провадить проект#орденмайонезнойкоммуникации. Тепер він може в деталях і з купою прикладів показати, які найтиповіші помилки в рекламі роблять ресторатори, і як цих помилок уникати.
– Сергей Дидковский, PR-стратег, який співпрацював з найбільш відомими ресторанами країни, а зараз сам є співвласником ресторануFair Finch, найкраще розкаже про вірусну й контекстну рекламу, а також досвід переходу зі статусу піарника в ресторатори. Разом з Сергієм виступить Марія Якуш, керуючий партнер консалтингової компанії “Ресторанські”.
– Всеволод Поліщук (Vsevolod Polishchuk), який одночасно веде журналістські проекти і будує PR-комунікації низки ресторанів (у портфоліо, зокрема, PR-стратегія Ресторацї Бачевських і загалом Kumpel Group), розповість, чому не можна обманювати в рекламних статтях, які ключові слова потрібні в ресторанній комунікації, а яких варто уникати, і чому журналісти та блогери мають самі платити за їжу в ресторанах.
– Петро Нек (Petro Nek), блогер, оглядач Yandex та фахівець з SMM, розкаже про те, як правильно будувати образ ресторану в соцмережах та різні тактики ведення екаунтів.
– Aleksandr Slyadnev, одесит, який входить до ТОП-100 найкращих фуд-фотографів світу, поділиться деякими секретами фуд-стилістики та фотографії для ресторану.
– Elena Mukosey поділиться досвідом гастрономічних досліджень для видань України, Росії та Франції.
– Konstantin Smoliy, власник кафе Delicateka, розповість про персоналізацію бізнесу в соцмережах через сторінки власника закладу.
… а також Томас Гуглер, Джорже Костіч, Тетяна Чор, Дмитро Борисов, Марк Зархін, Олександр Якутов, Юрій Приємський, Юрій Ковриженко, Михайло Дацьо та інші.
Нагадаємо, що найбільший в Україніфестивальготельно-ресторанногобізнесу – HoReCa Show Lviv відбуватиметься 9 -11 листопада у львівському виставкомову центрі Південний-EXPO (вул. Щирецька, 36) й поєднає на одному майданчику міжнародний конкурс кухарів, бар-шоу, ярмарок фермерських продуктів, виставку обладнання, свято вуличної їжі та лекторій від досвідчених готельєрів і рестораторів. Впродовж трьох днів тисячі відвідувачів зможуть відвідати кілька десятків подій, сотню майстер-класів і практикумів, повчитися у кількадесят рестораторів і готельєрів, поспілкуватися з сотнею кухарів, стати свідком чи учасником різноманітних конкурсів та фуд-чемпіонатів…
Придбати квиток можна тут: https://gastroli.ua/tickets/horeca-show/buy
Nota bene! Вартість квитків зростатиме!
Поспішайте отримати свій квиток у світ ресторанних знань, рішень та смаків!
HoReCa Show Lviv – три дні, чотири тисячі квадратних метрів, десятки рестораторів і готельєрів, сотні кухарів, тисячі відвідувачів. Знання, контакти, рішення. Смаки та емоції. Живе спілкування. Тут будуть усі!
Наталка СТУДНЯ