Головні рецепти успіху від творця LаMetric

422
Виконавчий директор львівського стартапу Smart Atoms Назар Білоус розповів про головні умови успіху

Поспілкуватися з людиною, яка повірила, що ідею можна перетворити в цікаву справу і навіть більше — підкорити результатом своє роботи світ — мали нагоду студенти Львівської політехніки. Виконавчий директор львівського стартапу Smart Atoms, результатом якого став гаджет LаMetric (минулоріч отримав найпрестижнішу світову премію у сфері дизайну Red Dot Product Design Award 2016) Назар Білоус зустрівся з молоддю в рамках діяльності Lvivtech Startupschool.

Назар Білоус розповів студентам Львівської політехніки як із командою створював LаMetric

Головне, що отримала молодь від відомого стартапера — реальні рецепти успіху. Сьогодні не так часто ті, хто досягають вершин, готові ділитися досвідом, мало не покроково розповідаючи, що і як довелося зробити, щоб отримати бажаний результат.

— Щоб створити прибуткову компанію, потрібна передовсім команда, кошти для реалізації задуму, які цілком реально зібрані на краудфандингу, та віра у власну справу. Також кожен член команди має бути готовий чимось пожертвувати — власними коштами чи часом. Бо насправді не можна створити компанію в додатковий від роботи час. Ми, наприклад, як і більшість успішних фірм на початку, окрім свого часу вкладали і власні кошти. Ну і, звичайно, треба бути в потрібний час у потрібному місці. Не менш важливо розуміти, що зараз у тренді, щоб займатися саме тим, що в світі на підйомі, — поділився основними рецептами успіху Назар Білоус.

Виконавчий директор львівського стартапу Smart Atoms Назар Білоус із результатом роботи – гаджетом LаMetric

Ще один важливий мессидж, який отримала молодь від успішного бізнесмена, — більшість ідей вже втілено, тому або треба мати багато грошей, щоб „посунути“ конкурентів, або — придумати щось нове.

— Ми починали власну справу з розробок мобільних аплікацій (ігор) для дітей. Та вже невдовзі побачили, що люди не готові потратити навіть незначні кошти на мобільний додаток, натомість витрачають великі суми на різні іграшки, тобто фізичні речі, — додав гість зустрічі.

Зараз у світі повних ходом набирає обертів четверта індустріальна революція — Інтернет речей. Стартапер переконаний, що це якраз найсприятливіший період, щоб творити щось абсолютно нове. Наголосив, що варто на самому початку „застрибнути“ в цей „вагон“, бо це дасть можливість зекономити зусилля й кошти.

— Важливо відчути те, що хочете робити. Адже зараз чимало цікавого в тренді чи можна навіть самотужки щось зробити модним. Насправді, можливостей безліч не лише в сфері гаджетів. Розвиватися є куди — архітектура, фотографія, відеоблоги, одяг, лего-модулі, 3D-принтер та багато іншого, — додав гість.

Команда, яка працювала над створенням “розумного годинника”

Особливо цікавим для молоді був досвід створення LаMetric.

— Над  розробкою розумного годинника для дому та офісу ми почали працювати в 2013 році. Дванадцять місяців потратили на те, щоб зробити прототипи нашого продукту, аби представити його й зацікавити тих, хто готовий був підтримати нас фінансово. Часто компанії недооцінюють необхідний час чи кошти і, в результаті, навіть назбиравши на краудфандингу задану суму, не можуть виготовити продукт. Ми свій прототип неодноразово презентували на різних міжнародних виставках. Це дало можливість належно оцінити зацікавлення людей і процес виробництва. Якщо робити лише „картинку“ чи опис, це не дасть реального розуміння процесу, бо така презентація віддалена від реального виробництва, — наголосив Назар Білоус. — Хоча й ми, попри те, що неодноразово консультувалися в різних спеціалістів, на той час не цілком зрозуміли, скільки це нам коштуватиме. Тож довелося ще додатково вкладали власні кошти. Та це виправдало себе.

Основні уроки, які винесли зі своєї діяльності: головне — вірити в свою ідею і мати добру команду, тоді допомагатимуть й інші. Крім того, треба думати інакше, ніж усі й шукати ніші, де нема великих компаній та працювати над власним брендом. А ще, продукт має бути не лише функціональний, а й красивий.

“Розумний годинник” LаMetric : багатофункціональний і красивий

 

Довідка:

Гаджет українського стартапу Smart Atoms. LаMetric — це розумний настільний годинник. Через синхронізацію з мобільними додатками він у потрібний момент виводить на майстерно замаскований світлодіодний екран або озвучує необхідну інформацію: листи з поштового клієнта, кількість підписників на фейсбуці, прогноз погоди з метеостанції аеропорту, розклад руху транспорту тощо. Уже створено близько тисячі програм для гаджета. Ідея виникла через потребу в продукті самих учасників стартапу.На перший погляд — традиційний настільний годинник. Та в потрібний момент він показує чи озвучує, наприклад, активність на PayPal-акаунті, котирування акцій, заходи з Gmail-календаря чи дані про небезпеку з систем „розумного“ будинку. Український стартап зумів поєднати інтер’єрний об’єкт із технологічним, що нечасто вдається навіть гігантам електронної індустрії.

Наталія ПАВЛИШИН

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.