У 1964-68 роках до Львова прибуває значна кількість тролейбусів виробництва Київського заводу електротранспорту. Загалом до Львова КЗЕТ привіз 62 тролейбуси. Щодо тролейбусів МТБ-82Д, то із заводу імені Урицького надійшло 67 машин. На ЛАЗі було зібрано 50 тролейбусів моделі ЛАЗ695Т.
Восени 1969 року до Львова із Чернівців прибуває перший тролейбус чеського виробництва «Skoda 9Tr», який у Львові отримав № 186. Того ж року партією із 10 машин завершилося постачання до Львова тролейбусів «Київ – 4». З 1970 року почалося постачання тролейбусів «Skoda 9Tr» із заводу. Поставки цих тролейбусів тривали до 1982 року, потім постачалися чеські тролейбуси «Skoda 14Tr» – у 1980-х – 1991 році – із заводу, а у 1997 і у 2012-14 роках – вживані тролейбуси із міст Чехії.
На початку 1970-х років продовжувалося списання старих тролейбусів МТБ-82Д, львівських машин ЛАЗ-695Т. Щодо «Киянок», то тролейбуси «Київ – 4» остаточно вивели із експлуатації до кінця 1970-х років. Отож, тролейбусний парк Львова складався виключно із чеських машин. У 1975 році, коли було затверджено «Комплексну транспортну схему міста», планувалося збудувати іще одне тролейбусне депо в районі вулиці Варшавської. Воно мало бути розраховане на 200 машино-місць. Але згодом від цих планів відмовилися і розширили депо на Тролейбусній. В 1980 році у Львові налічувалося 200 тролейбусів моделі «Skoda 9Tr» різних модифікацій.
Із надходженням чеських трамвайних вагонів до Львова, а також Житомира і Вінниці (міст України із вузькою колією) було вирішено створити для них централізовану ремонтну базу у Львові. Отож, у 1971 році на території між тодішніми вулицями Ульянівською (Липинського) і Трактористів (Городницькою) почалось спорудження Львівського трамвайно-тролейбусного ремонтного заводу.
Цей завод також мав проводити капітальні ремонти чеських тролейбусів «Skoda», які на початку 1970-х років уже експлуатувалися у Чернівцях, Львові та Луцьку. Виробничі потужності Львівського трамвайно-тролейбусного ремонтного заводу (ЛТТРЗ) дозволяли проводити до 400 капітальних ремонтів трамваїв і тролейбусів на рік. Робота заводу розпочалася у 1978 році. На ЛТТРЗ для ремонту прибували вузькоколійні трамваї і чеські тролейбуси із усієї України і навіть Калінінграда.
Після початку роботи ЛТТРЗ вагонно-ремонтні майстерні на перехресті сучасних вулиць Вітовського і Сахарова перестали виконувати ремонти трамваїв. Тут залишився лише головний склад ЛТТУ. Також на території колишнього ВРМ почали базуватися службові трамвайні вагони, а також спецавтомобілі. Під час підготовки до запуску трамвайного маршруту № 3 у 1980-х роках територія колишнього ВРМ зазнала значних змін – було розібрано будиночок прохідної, демонтовані колії із низки ангарів.
Паралельно із будівництвом ремонтного заводу проводилася модернізація трамвайного депо № 2 на вулиці Промисловій, 29. Тут в 1970-х роках звели новий профілакторій, розрахований на обслуговування трамвайних вагонів «Tatra KT4SU», які почали надходити до Львова в 1976 році.
Перші два вагони-«гармошки» отримали спочатку № 1 і 2. Їх отримало трамвайне депо № 1 на вулиці Городоцькій. Це були перші вагони цієї моделі в СРСР. Випробовуваннями трамваїв «Tatra KT4SU» у Львові керував головний інженер трамвайного депо № 1 Віталій Григорович Чаговець, який згодом став головним інженером усього підприємства.
Масове постачання трамвайних вагонів «Tatra KT4SU» до Львова почалося у 1980 році. Крім Львова такі трамваї отримали такі міста СРСР, як Вінниця, Житомир, Євпаторія, П’ятигорськ, Калінінград, Лієпая і Таллінн. Із 2017 року на широкій колії вагони «Tatra KT4» експлуатуються у Запоріжжі.
Із надходженням до Львова нових чеських трамвайних вагонів, поступово виводяться із експлуатації спочатку двовісні вагони «Gotha», а потім – і «змійки» G4-61. Остаточно в якості пасажирських німецькі вагони покинули маршрути Львова у 1988 році. Частина «німців» була переобладнана у службові вагони служби колії.
Починаючи із 1989 року ситуація із оновленням парку, обслуговуванням і ремонтом електротранспорту у Львові значно погіршується: якщо у 1980-х роках місто в середньому отримувало 20 нових трамваїв і 30 нових трамваїв у рік, то у 1988 році припинилося постачання трамваїв, останні нові чеські тролейбуси прибули у 1990-91 роках. На закупівлю запчастин для трамваїв і тролейбусів ЛТТУ у 1980-х роках щорічно витрачало біля 465 тисяч доларів. Львівський трамвайно-тролейбусний ремонтний завод на закупівлю запчастин для трамваїв щороку витрачав 162 тисячі доларів США, для тролейбусів – 458 тисяч.
У 1991 році надходження валюти припинилося, отож закупівля оригінальних запасних частин у Чехії стала неможливою. У 1991 році в черзі на проведення планових ремонтів знаходилося 72 трамвая і 97 тролейбусів. За тогочасними нормативами 35 трамвайних вагонів і 105 тролейбусів мали бути списані.
Складність ситуації полягала іще у тому, що Львівське трамвайно-тролейбусне управління знаходилося у підпорядкуванні Львівської міської ради, а Львівський трамвайно-тролейбусний ремонтний завод – у підпорядкуванні Держитлокомунгоспу. Після здобуття Україною незалежності ремонтне підприємство отримало назву «Львівський державний завод електротранспорту» (ЛДЗЕТ). 15 травня 1995 року Кабінет Міністрів України прийняв рішення про обов’язкову приватизацію ЛДЗЕТ.
Міська влада Львова могла б досягти домовленостей із урядом про передачу цього підприємства в комунальну власність, але було прийнято інше рішення – організувати проведення всіх видів ремонту трамваїв і тролейбусів силами депо. Останні трамваї і тролейбуси для Львова ВАТ «Львівський завод «Електротранспорт» (таку назву підприємство отримало після приватизації) виконало в 1996 році. ВАТ «ЛЗ «Електротранспорт» в кінці 1990-х років іще проводив ремонти тролейбусів «Skoda 9Tr» для Тернополя.
Ситуація із ремонтом електротранспорту у Львові у 1990-х роках була дуже важкою – для несправних вагонів не вистачало місця в трамвайних депо. Отож частина несправних трамваїв стояла на недіючій колії біля трамвайного депо № 2 на вулиці Промисловій. Через несправності і розкрадання комплектуючих у 1990-х довелося списувати вагони, які експлуатувалися всього лиш 5 – 6 років.
Іще у 1980-х роках виникла ідея збудувати нове трамвайно-тролейбусне депо в районі вулиць Княгині Ольги – Трускавецької. Трамвайні колії мали перетнути вулицю Наукову по новому шляхопроводу. Його будівництво почалося у 1980-х роках і припинилося у 1990-х. Плани будівництва депо обговорюються і нині, проте на їх реалізацію немає коштів.
У 1990-х роках Львівський автобусний завод відновив виробництво тролейбусів. Із 1993 року у Львові експлуатуються тролейбуси моделі ЛАЗ-52522, які будувалися для заміни старих тролейбусів «Skoda 9Tr», які поступово зникли з вулиць Львова до початку 2000-х років.
Протягом 2000-х років планові ремонти трамваїв і тролейбусів проводилися силами депо, в яких було створено цехи капітальних ремонтів. Щодо тролейбусів ЛАЗ, то були спроби ремонту тролейбусів ЛАЗ-52522 на заводі. Якщо ремонтної бази трамвайних депо більш-менш вистачало для ремонту трамваїв, то із тролейбусами ситуація була значно гіршою, що призвело до передчасного списання значної кількості тролейбусів.
У кінці 2011 році було прийнято рішення про закриття трамвайного депо № 1 і перетворення його у вагоноремонтні майстерні – всі справні трамвайні вагони були переведені в трамвайне депо № 2. Проте, така ситуація тривала відносно недовго – у 2014 році розпочалися роботи по ремонту профілакторію трамвайного депо №2 за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. Отож, всі справні трамваї повернулися у трамвайне депо № 1 на вулиці Городоцькій. У трамвайному депо № 2, щоправда, працює цех капітального ремонту.
У 2015 році на заводі «Електронтранс» був проведений капітально-відновлювальний ремонт тролейбуса «Skoda 14Tr» № 563. Цей тролейбус частково комплектувався електрообладнанням силами тролейбусного депо.
У 2016 році стартувала програма капітально-відновлювальних ремонтів трамваїв і тролейбусів. Під час КВР трамваї отримали новий дизайн «голови» і «хвостової» частини. Дизайн тролейбусів практично не змінився, але вони отримали обшивку із алюмокомпозиту. Протягом 2016-17 років пройшли капітальний ремонт із рестайлінгом 5 трамваїв. Планувалася глибока модернізація трамваїв із заміною системи керування тяговим електроприводом, але проект так і не розпочався.
Наразі ремонтна база ЛКП «Львівелектротранс» знаходиться у незадовільному стані: виробничі споруди ремонтних цехів потребують капітального ремонту, кардинального оновлення потребує верстатний парк і спеціальне обладнання для ремонту. Вельми гостро стоїть і кадрова проблема – значна кількість персоналу, який займається експлуатацією і ремонтом трамваїв і тролейбусів – люди пенсійного і передпенсійного віку. Особливо гостро стоїть проблема дефіциту фахівців, які обслуговують електронне обладнання трамваїв і тролейбусів.
Антон ЛЯГУШКІН, Дмитро ЯНКІВСЬКИЙ та Юрій КАУКАЛОВ