3 травня 1952 року було прийняте рішення про будівництво тролейбусної лінії, а у середині серпня цього ж року споруджували контактну мережу. А вже 27 листопада 1952 року розпочався регулярний рух тролейбусів у Львові.
Через 8 років розпочалося будівництво нового тролейбусного депо на 100 машино-місць. Вулиця поруч із новим тролейбусним депо отримала назву «Тролейбусна».
Наприкінці червня 1963 року виїхав перший тролейбус ЛАЗ-695Т.
Згодом, 1969 року, було прийнято поставку нових чехословацьких тролейбусів моделі Škoda 9Tr до Львова. Дл слова, «Skoda-Ostrov s.r.o» поставила в тролейбусне депо Львова 252 машини різних модифікацій.
З часом тролейбусні маршрути перевели на безкондукторне обслуговування. А у 1984 році на території депо побудована перша в СРСР дослідно-промислова лінія діагностики. З 1994 року Львівське трамвайно-тролейбусне управління (ЛТТУ) починає оновлювати рухомий склад першими тролейбусами моделі ЛАЗ-52522.
Перший в Україні електробус представили у листопаді 2015 року. Через два роки в тролейбусах запрацювала технологія оплати проїзду через Приват24 і спеціальний QR-код за допомогою смартфону.
У листопаді 2019 року в тролейбусному депо презентували перші 10 тролейбусів Електрон Т19102, а майже через рік, 28 вересня 2020 року ЛКП «Львівелектротранс» отримало всі 50 тролейбусів «Електрон», що їх закупили за кошти ЄБРР. Вони обладнанні кондиціонерами, камерами відеонагляду, GPS-трекерами, а також є USB-роз’ємами для зарядки ґаджетів.
На засіданні Виконавчого комітету Львівської міськради у червні 2022 року прийняли рішення по затвердженню містобудівних умов та обмежень для проєктування об’єкту будівництва на реконструкцію ЛКП «Львівелектротранс» тролейбусного депо.
Джерело: Львівелектротранс