Асистент кафедри туризму ЛНУ, співробітник Підземелля Гарнізонного храму Тарас Завадовський опублікував на особистій фейсбук-сторінці фотографії ренесансних барельєфів у метопах фризу львівської церкви Успіння Пресвятої Богородиці. Про це пише Galnet
Висота церкви – понад 20 метрів, а барельєфи розташовані під самим карнизом, тож детально роздивитися їх можна лише через об’єктив фотоапарату.
«Дуже гарно їх видно, якщо зблизити. Не раз я задавався питанням, чому такі скульптури чи барельєфи роблять високо. По-перше, так планували архітектори, а по-друге, усі люди, які жили в XVI-XVII століттях, розуміли що там зображено, вони були освічені. Пізніше ця традиція втратилася, тому нам доводиться думати над тим, що там є», – розповідає у коментарі Тарас Завадовський.
Для охочих ознайомитися з оздобленням храму він розшифрував сюжети скульптурних композицій: «Сюжети починаються від Старого Заповіту і завершуються Новим. З боку вулиці Руської – Старий Заповіт, пов’язаний з діяннями найбільших пророків – Авраама і Мойсея. А зі сторони Підвальної – барельєфи, що стосуються Богородиці, бо це богородичний храм. Там є дві великі події – сцена Благовіщення та Успіння Богородиці».
Також чоловік розповідав про скульптури і барельєфи на Гарнізонному храмі та Домініканському соборі.
«Людям цікаво, бо це уже майже забуто. Є мало тих, хто з першого разу може сказати, що це за святий чи що це за барельєф. Але мало є про це написаного і я хочу якось допомогти».
(Неопалима купима)- на жаль забуте,серед більшості людей,Боже ім’я,зображене єврейським тетраграмом-ЙГВГ,цебто Єгова.
Вартує згадати про ім’я Творця усього.