Львівський головний автовокзал на вулиці стрийській, 109 розрахований на відправлення до 800 пасажирів на годину. Авторами проекту були архітектори В. Сагайдаковський, М. Столяров, інженери В. Бойко та О. Єфремов.
Будівництво тривало з 1976 по 1980 рік.
Об’ємно-просторова структура автовокзалу являє собою трикутник, який формує три зони: площа перед автовокзалом з боку вулиці Стрийської, зона прибуття автобусів та зона їх відправлення. З боку вулиці Стрийської споруда має три поверхи зі складним дахом.
У тильній стороні автовокзалу створений цокольний поверх, де розміщені допоміжні служби, камери зберігання і криті перони прибуття і відправлення автобусів. На першому поверсі міститься касовий зал з виходом на терасу, під якими розміщені перони. На другому поверсі знаходяться зал очікування, готель і кафе. У формуванні інтер’єру центральної частини автовокзалу суттєву роль відіграють конструкції збірно-монолітного кесонного покриття залу та ригелі рам.
На даний час будівля вокзалу морально застаріла і не відповідає сучасним європейським вимогам. Наприклад, приймати двоповерхові міжнародні автобусні рейси вокзал не може. Тому львівський інститут «Містопроект» розробив проектну пропозицію будівництва автовокзалу поблизу нового терміналу Львівського аеропорту. Сучасна споруда автовокзалу буде з’єднана перекриттям і візуально поєднана з новим терміналом аеропорту. Автовокзал складатиметься з двоповерхової споруди загальною площею 2700 м. кв. та шести перонів – стоянок автобусів. Автовокзал обслуговуватиме автобуси міжміського сполучення, його пропускна здатність становитиме 300 пас/год.
Отже, є надія що до “Євро 2012” Львів матиме сучасний красивий міжнародний автобусний вокзал.
Реклама в блозі: Лучше всего кулинарные рецепты искать в интернете – это и быстрее и рецепт расписан лучше и с иллюстрациями.