У Всесвітній день біженців, 20 червня, благодійний фонд «Рокада» анонсував випуск «Марки незламності» у межах проєкту Укрпошти «Власна марка». Це буде символ стійкості та відродження, присвячений біженцям, внутрішньо переміщеним особам і всім, хто втратив рідний дім. Конкурс на найкращий ескіз марки стартував сьогодні, 30 червня, і триватиме до 15 липня.
«Усі ці досвіди — не просто статистика. А біженці та внутрішньо переміщені особи — не лише статус. Це реальні історії про біль і відчай, пошук себе й відновлення, адаптацію до нового й віру в краще майбутнє. Тож ці люди власним прикладом доводять: незламність — не гучне слово, а реальність, у якій вони живуть», — зазначають у благодійному фонді «Рокада».
До участі у конкурсі запрошують художників, ілюстраторів, дизайнерів, які готові працювати з чутливою темою та відтворити її через художні образи. Ескіз необхідно представити як малюнок або графічний макет з візуалізацією в електронному вигляді у форматі JPEG/ PNG/ TIFF/ AI.
Важливо, що використані у творі фотоматеріали й тематичні зображення не мають порушувати авторських прав сторонніх осіб. Також конкурсна робота має відповідати заданій темі та не може порушувати морально-етичні норми, а максимальна кількість ескізів від одного учасника — не більше 5.
Надсилаючи на конкурс свою роботу, учасник погоджується, що у разі перемоги підпише з Укрпоштою авторський договір на передачу виключних майнових авторських прав на твір.
Щоб взяти участь у конкурсі, потрібно зареєструватися за покликанням: https://forms.gle/c6mHYaGEVLyNdgsFA
За перебігом проєкту можна слідкувати на сторінках Фонду в соцмережах.
Ініціативу реалізує благодійний фонд «Рокада» спільно з Укрпоштою та за підтримки Агентства ООН у справах біженців в Україні в межах інформаційної кампанії до Всесвітнього дня біженців.
Софія ЛЕНАРТОВИЧ