Шукаючи цікаву подію для саморозвитку, натрапила на оголошення про зустріч, яка вже 21 жовтня об’єднає ТОП-маркетологів та досвідчених PR-спеціалістів зі всієї України. Йдеться про «Prime Marketing – перший у Львові масштабний маркетинг-форум».
На цій конференції ви зможете дізнатися:
- що таке ефективний маркетинг,
- як розвивати свою унікальну стратегію,
- як уникнути шаблонів і типових помилок
- як ефективно використовувати сучасні інструменти маркетингу та PR.
Аби з’ясувати всі деталі, пов’язані з цієї подією, домовилася про ексклюзивне інтерв’ю з організаторкою Аллою Яблонською.
Сьогодні вона – професійний організатор івентів з 6-тирічним досвідом, учасник 10-ти міжнародних та понад 20-ти всеукраїнських конференцій. Співорганізатор проекту TEDx.LNU. Засновник проектsів: SMART: Students making a right turn та «Школа Дипломата». Алла працювала аналітиком інформаційно-аналітичного центру Free Voice.
За спиною в неї понад 50 конференцій різного рівня. Вона була членом ГО «Молода Дипломатія» та Української Асоціації зовнішньої політики.
– Алло, маркетинг-форум «Prime Marketing», який ви організовуєте 21 жовтня, для кого буде цікавим?
– Здебільшого аудиторією моїх івентів є підприємці, власники бізнесів, очільники керівних структур, маркетологи PR, seo- та smm-спеціалісти, менеджери з продукту, продажу, стартапери і люди, які хочуть розвиватися і самовдосконалюватися.
Хочу, щоб кожен учасник зустрічі перейняв ті відчуття і атмосферу, які надихають до саморозвитку, мотивують, дають відчуття, що приділяти увагу знанням, новому досвіду і самовдосконаленню – модно і круто. Мрію, аби кожен мій гість-клієнт відчув себе частиною проекту.
Тим паче, маркетинг – дуже важливий сегмент в будь-якому бізнесі і хочеться, щоб люди не тільки перейняли досвід потужних маркетологів та PR-спеціалістів, а й поспілкувались між собою, знайшли нові контакти, що зараз дуже важливо.
Виступи лекторів будуть побудовані на практичних кейсах, максимум досвіду, без теорії і “книжкових порад”. Важливо, щоб люди чули кейси відомих українських брендів і знаходили мотивацію, щоб вони самі сформували середовище для нетворкінгу, а я просто допоможу в цьому, максимально адаптуючи програму.
На цій зустрічі здобувати знання буде комфортно. Тому й кава-перерв має бути достатня кількість, роздаткових матеріалів, комфортних стільців й загалом зручна локація. Навчатись має бути не лише модно, а й максимально зручно.
– Коли прийшов переломний момент, що ви зрозуміли – ладна зробити сама і навіть краще?
– Мала негативний досвід участі в конференціях, які не були корисними для мене. Проте в мені формувалася думка, що «от я зроблю краще і не припускатимусь таких помилок» і щобільше заходів я відвідала, то швидше мені хотілося зробити свій проект.
Переломний момент був, мабуть, на 4-му курсі університету, коли я почала задумуватися над перспективою працевлаштування і паралельно організувала близько 20-ти подій за рік, 3 з яких були масштабними – це Всеукраїнська конференція, дипломатична поїздка в Будапешт і Школа Дипломата, тривалістю 6 тижнів, за участю дипломатичних та державних службовців.
Саме тоді до мене прийшло розуміння, що я можу організувати подію на високому рівні, а оскільки я економіст і працювала економічним аналітиком в інформаційно-аналітичному центрі – я зрозуміла, що можу організовувати комерційні проекти. Відверто – великою мотивацією була також і фінансова сторона. Адже я обожнюю подорожувати і, тому хочу заробляти гроші для того, щоб відвідувати екзотичні країни і пізнавати щось нове, дивитися, як люди живуть на інших континентах.
– Які власні висновки зробили, організовуючи такі масштабні події?
– Побудова злагодженої і вмотивованої команди (Як не крути, але великий і потужний механізм я сама запустити не зможу);
– увага до деталей (Потрібно контролювати все, таймінг виступів, зручність локації, температуру повітря і навіть яскравість світла в залі);
– ніякої економії на клієнтах: кава має бути найкращої якості, стільці зручні і звук належний;
– техніка: потрібно мати завжди запасні комплекти батарейок для мікрофонів, додатковий ноутбук із завантаженими презентаціями і вранці перед заходом перевірити все на справність.
– Чий досвід чи навчання був для вас найкориснішим?
– Досвід роботи в громадській організації для мене був найкориснішим. Окрім цього я відвідала багато форумів та бізнес-конференцій і завдяки цьому дізналася як робити точно не треба і як організувати конференцію так, щоб учасник був задоволений. Також, після закінчення університету, я організувала пілотний проект, бізнес-конференцію, завдяки якій «дорогою ціною» отримала ті знання, яких не вистачало для організації успішного заходу.
– Які події ви вже організовували?
– Так і пригадати все важко (усміхається). Кожна подія мала свою цінність, залежно від поставленої мети реалізації.
Найбільше мені хочеться розповісти про проект SMART, який був організований вже 5 разів. Це подія, де успішні люди готують виступ і діляться своїм досвідом, розказують як про позитивний, так і негативний свій досвід, помилки, труднощі.
Хочу відмітити також проект TEDx, думаю назва проекту сама про себе говорить, але досі дивуюсь, що вдалось зібрати понад 500 людей.
Ці проекти цікаві, оскільки мотивують працювати над собою, ставити цілі і досягати їх. Захоплююче було організувати дипломатичну поїздку закордон, домовитись про зустрічі з держслужбовцями і організувати культурну програму, а Школа Дипломата – це взагалі був проект на 6 тижнів, мала досвід формування програми лекцій і узгоджувати із кожним лектором багато питань. Організовувала також багато тренінгів, зокрема, тренінг із фандрейзингу. Взагалі цей список можу довго продовжувати, можна цілу книгу писати (усміхається).
–Чи маєте свою команду для проектів чи працюєте самотужки?
– Тепер вже гордо можу зізнатися, що маю класну і потужну команду, яка формувалась дуже довго, хтось відсіювався, хтось новий приходив, і, врешті-решт зі мною люди, на яких можу покластись, а головне – це ті кому довіряю будь-яку роботу (а це мені важко дається, бо звикла все сама).
Делегування обов’язків в моїй справі – це все! Так вже складається, що я не можу одночасно домовлятись за кейтеринг, дивитись локацію і продавати квиток по телефону. Хочу, але не можу.
– Вкажіть топ-7 порад-алгоритмів для створення чудової події (івенту)
Розповідаю вам свою секретну інформацію (усміхається):
- Зібрати команду з людей, яким можна довірити відповідальні завдання;
- Чітко прописати мету і завдання проекту, а найголовніше, ознайомити кожного члена команди з прописаним документом і дати чітке розуміння цілі;
- Розділити проект на декілька етапів реалізації, написати завдання, термін виконання і відповідальну особу;
- Скласти кошторис проекту;
- Напрацювати спонсорів та партнерів. Це допоможе мінімізувати фінансові витрати і витрати на рекламу;
- Обов’язково їздити дивитись потенційні локації проведення, ніяких домовленостей по телефону;
- Завчасно проглянути презентації спікерів і провести репетицію з членами команди в день перед заходом.
– За що люди ладні платити більше?
– Бренд (будь то персональний бренд чи компанія – люди платять за те, що вже перевірено);
– довіра (хоч ми й проводимо півжиття в Інтернеті і скоро навіть в супермаркети не будемо їздити, а купуватимемо все онлайн, але все рівно ми ще боїмося випадків шахрайства і, не знаючи продукт – його складно купити, адже довіру дуже важко вибудувати онлайн. Є завжди одна маленька дрібниця, вирішальна для клієнта у прийнятті рішення придбати товар чи послугу і потрібно це передбачити;
– популярність лектора, часто люди йдуть на конференцію, щоб почути лекцію конкретно одного спікера, якого вони знають;
– професійний сайт і цікава програма заходу (так вже є, що коли людина бачить гарний сайт, одразу виникає думка, що працює команда спеціалістів ну і звичайно не менш цінними є ті знання, які можна отримати. Людина стає більш задоволена собою, коли виділяє час на самовдосконалення);
– популярна локація і велика кількість учасників (нетворкінг і середовище успішних людей грає важливу роль у прийнятті рішення, тому що люди хочуть бути кращими і вчитись у кращих).
– Чи часто у своїй роботі використовуєте гаджети та девайси і чи уявляєте своє життя без них?
– Так, не знаю добре це чи погано, що ми залежимо від цих гаджетів, але вони суттєво спрощують роботу. Я використовую планери, crm-систему, рекламні менеджери і навіть програму для зняття замірів (щоб розмістити необхідні матеріали, банери у приміщенні). Життя без цих додатків можна уявити, але це буде, ну дуже складно, потрібно витрачати на місяць більше часу для реалізації проекту, особливо працюючи з масштабними подіями.
– Що для вас було найважчим – найлегшим у діяльності?
– Завжди найважче розпочинати щось нове. Колись мені було складно шукати лекторів і домовлятись із ними тому, що я дуже переймалася якістю знань, які учасники отримують на моїх подіях, а зараз я вже багато лекторів знаю/чула і мені не складно складати програму курсу.
Раніше було важко робити сайт. Зараз є багато програм, з допомогою яких можу зробити це сама. Іноді складно розподілити час, але це все можна узгодити, найважче – це мотивувати себе багато працювати, читати, займатись спортом. Здавалось би одне до іншого не має ніякого відношення, однак я на власному досвіді переконалася, що це дисциплінує і мотивує.
Маю одне власне секретне правило – завжди щось робити, не мати ні однієї «порожньої» хвилини, так можна уникнути безглуздих думок про сенс життя і роботи. Найлегше для мене займатись улюбленою справою, найважче – мотивувати себе й тримати в тонусі.
Мрію, щоб через рік була змога організовувати 4-5 масштабних подій і зібрати на кожну із них понад 300 учасників.
Зараз намагаюся робити максимум для досягнення своєї цілі. Мій досвід – це дуже потужний інструмент, який допомагає мені організовувати щоразу кращі події!
Отже, друзі, до зустрічі 21 жовтня на Prime Marketing – першому у Львові масштабному маркетинг-форум». Усі деталі тут http://mprime.com.ua/
Спілкувалася Леся КІЧУРА
Теж нещодавно почала цікавитися цією тематикою. Багато інформації про seo вивчила тут https://www.procoding.com.ua/vse-pro-seo/ Вона мені допомогла розібратися у багатьох питаннях. Думаю тепер мій сайт буде мати найкращі позиції в пошукових системах.