У Львові стартує ІIІ Міжнародний фестиваль «Pizzicato e Cantabile» (Повна програма)

473
У Львові стартує ІIІ Міжнародний фестиваль «Pizzicato e Cantabile» (Повна програма)
З 23 липня по 9 серпня 2018 року Львівська державна обласна філармонія проводить ІIІ міжнародний фестиваль літньої пори «Pizzicato e Cantabile». Цього року фестиваль стане міжнародним. В рамках фестивалю на поціновувачів чекають незабутні зустрічі з музикантами зі США, Голландії, Японії, Франції, Польщі та України!

ПРОГРАМА ЗАХОДІВ:

24 липня (вівторок)

Концертний зал філармонії, початок о 19.00
«ГЕНІЇ БАРОКО: ОРГАН   Й. С. БАХА і 4 концерти “ Le quattro stagioni ” А.Вівальді»
Олена МАЦЕЛЮХ – орган
Марко КОМОНЬКО – скрипка
Ольга КУЦ – живопис
Богдан КОТЮК – коментар і 12 сонетів Вівальді
Органні цикли Баха прозвучать в інтерпретації львівської органістки Олени Мацелюх. Віртуозна скрипка – Марко Комонько. Програмні тексти Антоніо Вівальді вводять слухачів у настрій музики 12 місяців року. Їх перед кожною наступною частиною у власному авторизованому перекладі з італійської представить публіці коментатор-ведучий Богдан Котюк.
Транскрипцію оркестрового циклу для скрипки та органу здійснив корифей львівського органного мистецтва і майстер-будівничий органів Віталій Півнов.
Музику Вівальді у реальному часі доповнить живопис художниці Ольги Куц.
Квитки тут: https://gastroli.ua/events/polska-khorova-muzyka-2018-06-20-13-19 або у касі філармонії ( тел.. 235 89 46)
Програма:
Johann Sebastian Bach (1685 – 1750)
Fantasia & fugue g-moll, BWV 542
Choral “Ich ruf’ zu Dir, Herr Jesu Christ”, BWV 639
Toccata & fugue d-moll, BWV 565
Antonio Lucio Vivaldi (1678 – 1741)
4 concerti «Le quattro stagioni»

29 липня (неділя)

Концертний зал філармонії, початок о 19.00
«КОРОЛЬ ІНСТРУМЕНТІВ  &  ІНСТРУМЕНТ КОРОЛІВ» (ОРГАН & РОЯЛЬ)
Олена МАЦЕЛЮХ – орган
Меланія МАКАРЕВИЧ – фортепіано
Серед усіх музичних інструментів вони – найдосконаліші. Орган навіть називають королем. На перший погляд, вони схожі між собою, бо клавіатура рояля цілком подібна до одного із мануалів органа. Кардинальною є різниця в звукоутворенні на цих інструментах: клавіша, повітря під тиском і труба в органа, а у рояля – клавіша, молоточок і струна. Орган – це духовий і найчастіше механічний інструмент, а рояль чи фортепіано – струнний і ударний. Обидва вступають у пряму конкуренцію з цілим симфонічним оркестром.
Ніби ДВА ОРКЕСТРИ в одному концерті – у цьому суть дуету органа і рояля.
Квитки тут: https://gastroli.ua/events/orhan-i-roial або у касі філармонії ( тел.. 235 89 46)
Програма:
Alexandre Guilmant (1837 – 1911) “Priere” for Organ and Piano
Marcel Dupré (1886 – 1971) “Sinfonia” for Organ and Piano op.42
Pierre Cochereau (1922 – 1984) Berceuse – Scherzo symphonique
Camille Saint-Saëns (1835 – 1921) “Carnaval des animaux”
for Organ and Piano
Oliver Messiaen (1908 – 1992) “Les Corps glorieux, VI. Joie et Clarté des Corps Glorieux”
Oliver Messiaen (1908 – 1992) “Alouette Calandrelle” з циклу
“Catalogue d’oiseaux”
Oliver Messiaen (1908 – 1992) “Regard de l’Esprit de joie” з циклу
“Vingt Regards sur l’Enfant-Jesus”
Marcel Dupré (1886 – 1971) “Variations on two Themes”
for Organ and Piano op.35

30 липня (понеділок)

Фойє концертного залу  філармонії, початок о 19.00
«КЛАВЕСИННІ НОВЕЛЕТТИ» музична моновистава
Режисер-постановник і актор – Інна ПАВЛЮК
Олена МАЦЕЛЮХ – клавесин
Ігор МАЦЕЛЮХ – блокфлейта
Нова музична моновистава Інни Павлюк є не першою спробою сценічного втілення особистого пережиття класики. «Новелетти від Інни» у супроводі клавесинної музики від Олени Мацелюх у переконливий спосіб стануть театральною реплікою чи своєрідним поглядом із будки суфлера на розмаїтість подій фестивалю “Pizzicato e Cantabile”.
Квитки тут: https://gastroli.ua/tickets/klavesinni-noveletti/buy або у касі філармонії ( тел.. 235 89 46)

31 липня (вівторок)

Концертний зал філармонії, початок о 19.00
«СИРІНКС»
Ігор МАЦЕЛЮХ – флейта Пана
Олена МАЦЕЛЮХ – орган
Німфа Сирінкс перетворилася в очерет, пригорщу якого зібрав міфічний бог Всесвіту Пан. Від його подиху вперше зазвучала зламана тростина…
Вечір інструментальної музики двох унікальних інструментів, вражаюча різноплановість барв інструментального звучання, віртуозна майстерність виконавців та яскрава музика не залишать байдужим нікого.
Квитки тут: https://gastroli.ua/events/syrinks або у касі філармонії ( тел.. 235 89 46)
Програма:
Christopher Pardini (*1974) Toccata “Amazing Grace” на тему В. Вокера
Петро Чайковський (1840 – 1893) Марш із балету “Лускунчик”
Claude Debussy (1862 – 1918) “Syrinx” for Pan flute solo
Franz Liszt (1811 – 1886) “Ave Maria”
Jehan Alain (1911 – 1940) “Litanies”
Богдан Котюк (*1951) Adagietto “Tet-a-Tet”
Edvard Grieg (1843 – 1907) Сюїта “Пер Гюнт”:
“Ранок”, “Смерть Озе”, “Танець Анітри”, “Пісня Сольвейґ”, “В печері гірського короля”
Богдан Котюк (*1951) Симфонічна поема “Sanctus”
Fritz Kreisler (1875 – 1962) Three Viennese Dances:
“Love’s Joy”, “Love’s Sorrow”, “Fair Rosemary”
Franz Liszt (1811 – 1886) Prelude & Fugue on B-A-C-H
Astor Piazzolla (1921 – 1992) “Oblivion” (Забуття)

1 серпня (середа)

Концертний зал філармонії, початок о 19.00
«МУЗИКА ФРАНЦІЇ У ЛЬВОВІ»
П‘єр ЗЕВОРТ – орган (Франція)
Pierre Zevort – титульний органіст готичного собору Saint-Germain-l’Auxerrois (1150) середньовічного міста Дурдана, що за 60 км від від Шартра. Він поєднує концертні виступи у Франції (Нотр-Дам де Парі, собори Бордо, Кутанса, Сент-Омера) з викладанням музики. Володар кількох престижних премій.
У програмі виступу П’єра Зеворта – містика сакральності французьких композиторів 18 cт. Т’єррі та Кліко, Арістіда Кавайє-Колля у храмах Парижа Нотр-Дам і Сент-Сюльпіс (19 ст.).
Квитки тут: https://gastroli.ua/events/muzyka-frantsii-u-lvovi або у касі філармонії ( тел.. 235 89 46)
Програма:
Louis Marchand (1669 – 1732) Grand dialogue en Ut
François Couperin (1668 – 1733) Benedictus en Taille et Offertoire
sur les Grands Jeux
César Franck (1822 – 1890) Prélude, fugue et variation
Louis Vierne (1870 – 1937) Carillon de Westminster, Opus 54, No.6
Pierre Cochereau (1922 – 1984) Berceuse – Scherzo symphonique
Jean Langlais (1907 – 1991) Acclamations Carolingiennes
Богдан Котюк (*1951) Benedictus

2 серпня (четвер)

Концертний зал філармонії, початок о 19.00
«HEJNAŁ KRAKOWSKI»
Міхал БЯЛКО – орган (Краків, Польща)
У програмі звучатимуть німецькі твори Й. С. Баха і Й. Брамса, угорця Франца Ліста і поляка Мєчислава Сужинського, львівського композитора Богдана Котюка та сучасного чеського класика Петра Ебена. Така стилістична палітра – від бароко і романтизму до сучасності – є увагою виконавця до національних традицій у різних європейських культурах, свідченням високого професіоналізму і майстерності, здобутої у провідних європейських органістів.
Квитки тут: https://gastroli.ua/events/hejna%C5%82-krakowski або у касі філармонії (тел.. 235 89 46)
Програма:
Богдан Котюк (*1951) “Jerichon. Fanfare”
Johann Sebastian Bach (1685 – 1750) Preludium & fugue a-moll, BWV 543
Johannes Brahms (1833 – 1897) Fugue as-moll, WoO 8
Mieczysław Surzyński (1866 – 1924) “Święty Boże” op. 38
Improwizacje na temat polskiej pieśni kościelnej
(Імпровізації на тему пісні польського костелу)
Petr Eben (1929 – 2007) z cyklu “Hiob” (Робота):
IV “Longing for Death”
(Терпіння до смерті)
VII “Penitence and Realisation”
(Покаяння і здійснення)
Franz Liszt (1811 – 1886) Фантазія і фуга на тему
“Ad nos, ad salutarem undam”
(Для нас як хвиля порятунку)

3 серпня (п’ятниця)

Фойє концертного залу  філармонії, початок о 19.00
«ВІОЛА ДА ҐАМБА  – МУЗИЧНА ПОДОРОЖ ЄВРОПОЮ 16 – 18 ст.»
Дует Fernabucco
Юлія КАРПЕТА  – віола да ґамба, Вроцлав (Польща)
Кшиштоф КАРПЕТА  – віола да ґамба, Вроцлав (Польща)
Ансамбль «Фернабукко» Юлія та Кшиштоф Карпети створили 9 років тому як дует ґамбістів. «Фернабукко» зі своєю авторською програмою «Viola da gamba – muzyczna podróż po Europie XVI – XVIII w.» популяризує віолу да ґамбу і творчість композиторів епохи Ренесансу і раннього бароко.
У виконанні Fernabucco – Diego Ortiz, Christoph Schaffrath, Simon Ives, Jean-Marie Leclair, Joseph Bodin de Boismortier, Monsieur de Sainte-Colombe та інших композиторів звучали і мали багато позитивних відгуків преси на Фестивалях давньої музики в Італії та Польщі.
Квитки тут: https://gastroli.ua/events/viola-da-gamba або у касі філармонії ( тел.. 235 89 46)
Програма:
Marin Marais (1656 – 1728) l’Arabesque z Suitte d’un gout etranger,
Pièces de violes, 4e livre
Marin Marais (1656 – 1728) Muzette, 2 e Muzette z suity a-moll,
Pièces de violes, 4e livre
Simon Ives-Ayre (1600 – 1662)
Georg Philipp Telemann (1681 – 1767)  Fantazja e-moll – violа da gamba solo,
TWV 40:28 (Largo, Presto, Vivace)
Sieur de Sainte-Colombe (1640 – 1700) XLI Concert à deux violes esgales
Le retour
Jean-Marie Leclair (1697 – 1764) Sonata XIX a-moll – Königliche Gambenduos –
(Allegro, Adagio, Allegro)
Paolo Pandolfo (*1964) A Solo (Tombeau) – 1998
Marin Marais (1656 – 1728) Folies d’Espagne
Diego Ortiz (1510 – 1570) – recercada Segunda &   – recercada Ottava

4 серпня (субота)

Концертний зал філармонії, початок о 19.00
«ДЗВОНИ ЧОРНОБИЛЯ»
Юлія ЛАНДАУ – орган (Київ)
Чорнобиль: «Quo vadis? – Куди йдемо?»
Симфонія для органа М. Таривердієва у виконанні Юлії Ландау.
Переконливість Симфонії для органа М. Таривердієва не лише в тому, що сам композитор там був, але в інтерпретації цього твору першим виконавцем – Юлією Ландау… Її батьки працювали на атомній електростанції. Маленька Юля разом з мамою серед інших евакуйованих – картинка з екрану, відеоряд побудований на реальних подіях з участю органістки.
Квитки тут: https://gastroli.ua/events/hejna%C5%82-krakowski-2018-06-25-12-24 або у касі філармонії ( тел.. 235 89 46)
Програма:
Hans Krebs (1898 – 1945) Preludium & fugue G-Dur
Johann Pachelbel (1653 – 1706) Chaconne f-moll
Alexandre Guilmant (1837 – 1911) Sonata d-moll op.42
Мікаел Таривердієв (1931 – 1996) Симфонія для органа “Чорнобиль” (з відеорядом)
Johann Sebastian Bach (1685 – 1750) Choral “Wenn wir in höchsten Nöthen sein”,
 Choral “Ich ruf’ zu Dir, Herr Jesu Christ”, BWV 639

5 серпня (неділя)

Концертний зал філармонії, початок о 17.00
«Читаючи 150 ПСАЛОМ ЦАРЯ ДАВИДА» або «Цимбальна одержимість» пам’яті родоначальника Львівської цимбальної школи професора Тараса БАРАНА
Цимбалісти:
Олег ПАЗЮК, Ігор БРУХАЛЬ, Михайло КУЖБА, Ярослав КУРКА,
Володимир ДОВГАНЮК, Назар СТЕФАНКО, Тарас МАТЛЮК,
Василь ПАРАЩУК, Володимир ПАШКО та
органістка Олена МАЦЕЛЮХ
Львів має свою цимбальну школу, створену професором Музичної академії, Тарасом Бараном. Світлій пам’яті друга – майстра, педагога, віртуоза-цимбаліста і вченого Т.М.Барана композитор Богдан Котюк створив нову стохастичну композицію «150-ий псалом Царя Давида» – це улюблена духовна пісня Тараса Барана.
Окрім СЕМИ ЦИМБАЛІВ, у концерті звучатимуть і струнні, і духові інструменти, а також орган Олени Мацелюх.
Квитки тут: https://gastroli.ua/events/chytaiuchy-150i-psalom або у касі філармонії ( тел.. 235 89 46)
У програмі:
Емануель Сежорне, Жорж Бізе, Микола Лисенко, Дмитро Бортнянський, Богдан Котюк, Тоні Йордаке, Скот Джоплін, Імре Кальман, Маріус Міхалаче, Сергій Крецу, Сергій Кушнірук, Георгій Матвіїв, Володимир Сирбу.

6 серпня (понеділок)

Концертний зал філармонії, початок о 19.00
«СОНЦЕ, ЩО СХОДИТЬ НАД ЛЕТЮЧИМ ГОЛЛАНДЦЕМ» ORGAN – DUO
Жан-П’єр СТАЙВЕРС (Нідерланди) & Хіроко ІНОУЕ (Японія)
Хіроко ІНОУЕ – лауреат Конкурсів органістів в Італії та Росії.
Жан-П’єр Стайверс – титульний органіст собору Св. Кристофеля в Роормунді, Лімбурзького симфонічного оркестру і Королівської Фламандської філармонії. Він переможець органних конкурсів у Дубліні, Люцерні, Шартрі, перший і найкращий інтерпретатор органної творчості Мікаела Тарівердієва.
Подружжя музикантів презентує майстерне виконання відомого твору.
Квитки тут: https://gastroli.ua/events/letiuchyi-hollandets або у касі філармонії (тел.. 235 89 46)
Програма:
Johann Sebastian Bach (1685 – 1750) Ouvertüre und Arie aus
Orchestral Suite No.3, D-dur, BWV 1068
Gustav Adolf Merkel (1827 – 1885) Sonata d-moll, op.30, in 3 Part
Ad Wammes (*1953) “Golven voor orgel duo” (нідерландська)
(“Хвилі для органного дуету”)
Сергій Рахманінов (1873 – 1943) Adagio зі Симфонії № 2
Петро Чайковський (1840 – 1893) Andante maestoso з балету “Лускунчик”

7 серпня (вівторок)

Концертний зал філармонії, початок о 19.00
«ОРГАННЕ МИСТЕЦТВО ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ АМЕРИКАНСЬКОГО СПРИЙНЯТТЯ»
Ґейл АРЧЕР – орган (США)
Ґейл АРЧЕР – одна з найвидатніших американських органісток. У США з тріумфом пройшли серії органних концертів Ґейл Арчер. У її репертуарі музика від 17 до 21 століття, яку вона з успіхом записує на СD і навіть була номінована до найпочеснішої нагороди у світі музики – премії GRAMMY.
Ґейл Арчер продемонструє через призму американського сприйняття органне мистецтво, що стане своєрідним відкриттям для публіки.
Квитки тут: https://gastroli.ua/events/z-amerykanskoho-kontynentu або у касі філармонії ( тел. 235 89 46)
Програма:
Олександр Ґлазунов (1865 – 1936) Прелюдія та фуга d-moll, op. 98
Цезар Кюї (1835 – 1918) Дві прелюдія g-moll & As-dur
Сергій Ляпунов (1859 – 1924) Пасторальна прелюдія, op. 54
Сергій Слонімський (*1932) Токата
Олександр Шаверзашвілі (1919 – 2003) Прелюдія та фуга
Модест Мусорґський (1839 – 1881) «Ніч на Лисій горі» транскрипція
для органа Зіґмунда Шатмарі (2012)

9 серпня (четвер)

Концертний зал філармонії, початок о 19.00
«ҐАЛАНТНІ ЛЬВІВСЬКІ ВІРТУОЗИ»
Олена МАЦЕЛЮХ – орган
Меланія МАКАРЕВИЧ – фортепіано
Іванна МИТРОГАН – арфа
Академічний камерний оркестр «Віртуози Львова»
диригент – н. а. України Сергій БУРКО
Галантний стиль у музиці став перехідним явищем від епохи бароко до класицизму. У 18 ст. музика набуває більш легкого, чуттєвого характеру. Ця стилістика знайшла своє втілення й у неокласичних пошуках італійських і французьких композиторів у 20 столітті.
Для Академічного камерного оркестру «Віртуози Львова» галантний стиль є найприроднішим втіленням художніх задумів і творчих ідеалів. У ролі солістів з оркестром виступають яскраві особистості, для яких галантний стиль є природнім у музичному висловлюванні, а співпраця з органісткою Оленою Мацелюх має як свою історію, так і велике майбутнє.
Квитки тут: https://gastroli.ua/events/halantna-muzyka або у касі філармонії ( тел.. 235 89 46)
Програма:
J.S. Bach (1685 – 1750) Концерт для 2 Harpsichords in c-moll, BWV 1060
у перекладі для ф-но і органа з камерним оркестром
Franz Liszt (1811 – 1885) Malediction для ф-но і камерного орк.
Johan Bartholdy (1853 – 1904) «Strophe», op.30 for organ, piano and strings
Александр Гедіке (1877 – 1957) «Прелюдія» op. 24 для органа, арфи і струнних
Ottorino Respighi (1879 – 1936) «Сюїта» для органа і струнних G-dur
Арсен Бучинський (*1982)  «Жасмин» для ф-но, органа і струнних

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.