Виявляється, щоб львів’янину здійснити авіаподорож на зломі 1920/1930-х років, треба було лише відваги і трохи більше грошей ніж на подорож потягом в першій клясі.
На диво в країні, де було мало нормальних автошляхів ,а потяги були основним засобом пересування між містами, раптом стрімко почався розвиток цивільної авіації.
Спершу на регулярних лініях переважали невеликі німецькі літаки. Темпи розвитку були настільки високі, що авіакомпанія ледве встигала оновлювати розклади і схеми польотів. Тому затверджували їх лише на найближчий місяць і друкували в газетах та на листівках малого формату.
Інформативно листівка була вичерпною для пасажира. Там, крім розкладу і схеми всіх польотів зі Львова, містились фотографії літаків та інструкція для пасажирів . Якщо перечитати таку інструкцію сучаснику ,то деякі пункти можуть здатись цікавими, ба навіть дещо дивними .
“Пасажири повинні прибути на летовище не пізніше ніж за 15 хвилин до вильоту” казала інструкція. Мабуть цього часу цілком вистарчало для “контролю квитків” і “зважування багажу та пасажира”(!). На рейси за кордон додатково перевірялись документи і проводився митний контроль. На все 15 хв.
Інструкція визначали коло осіб яким заборонено підніматись на борт літака, а саме це особи з “симптомами ненормального психічного стану, або психічного захворювання”, “особи в нехлюйному стані”, а також які “ображають своєю поведінкою громадську пристойність”.
Першим пунктом в переліку речей ,що заборонялось брати з собою на борт , були фото і кінокамери. Обґрунтування не було надано, але і самому можна второпати чому.
Примітно, що у цьому переліку лише у наступних пунктах під заборону потрапляли “заряджена зброя, вибухонебезпечні, легкозаймисті, їдкі та смердючі матеріали” та інші предмети, які можуть бути “небезпечними для пасажирів або літака”.
Палити в салоні чотиримісного Junkers F-13 дозволяється тільки за згодою всіх пасажирів. А от куріння у восьмимісних літаках Fokker F-VII заборонялось.
– Найдивовижніший пункт інструкції вказував , що в польоті “дозволяється відкривати вікна”, але суворо заборонялось “кидати будь -які предмети у відкрите вікно”. Інструкція також не забувала попередити пасажирів, що “під час польоту забороняється відчиняти двері назовні”.
Придбаний квиток можна було повернути за 24 години до вильоту. Це було безкоштовно, за винятком випадків, коли скасування квитка проводилось в офісі іншого міста, а не того, де був придбаний квиток. У цьому випадку LOT утримував вартість телефонного зв’язку (3 злотих).