На вихідних, 4-5 липня, у Львові біля Палацу мистецтв уперше працював Ринок вуличного стилю Pop-Up Market.
На Pop-Up Market представили одяг, аксесуари, та багато різних речей нових і вже знайомих львів’янам брендів. Відвідувачі могли знайти тут ексклюзивні та хенд-мейд товари вітчизняних виробників. Як зазначили організатори, цікаві та неординарні речі ніколи не лежать на відкритому місці, їх потрібно знайти – для цього було започатковано Ринок вуличного стилю. Торгівлю доповнили розважальною програмою, виступами діджеїв та музикантів та арт-пікніком.
Назва подібного «магазину» під відкритим небом прийшла із мови програмування, де «pop-up» – це вікна, які раптом з’являються на екрані комп’ютера. Ринки цього стиля виникають в різний час у різних місцях і були започатковані в США у кінці 90-х років, потім набули популярності в Європі.
Організатори львівського Pop-Up Market сподіваються, що Ринки вуличного стилю стануть популярними і виникатимуть ще неодноразово в різних куточках міста.
Наталія БОЙЧЕНКО