Особливості маркування декоративної та доглядової косметики

529
Особливості маркування декоративної та доглядової косметики

Косметичні засоби та товари для догляду, як і будь-яка інша продукція, за законом України та європейськими стандартами мають проходити якісну перевірку та відповідне маркування.

Останнє містить усю необхідну інформацію про товар:

  • назву, склад;
  • кількісні показники (вагу, об’єм);
  • штрихкоди;
  • спосіб застосування, застереження;
  • дату виробництва або кінцевий термін використання.

При покупці клієнт має чітко розуміти, які характеристики та властивості має товар, щоб підібрати його відповідно до власних вимог. Окремо варто зазначити, що більшість виробників виконують маркування на пакуванні чи пляшці засобу відповідно до дизайну бренду.

Найзручніше мати власне обладнання для маркування косметичної продукції, яке можна придбати в інтернет-магазині «Домінанта». Це значно прискорює виробничий процес без необхідності залучення сторонніх осіб, а також дозволяє визначати всі параметри нанесення зображень, написів та кодувань.

Власне маркувальне обладнання налаштовується під критерії конкретного бренду. Воно може бути переносним, портативним, стаціонарним чи конвеєрним. Останній варіант у масовому виробництві косметичної продукції використовується найчастіше.

Друк на пакуванні засобів особистої гігієни

Продукція для догляду має бути виконана з чіткими умовними знаками й позначками. Інформація в маркуванні дає можливість споживачеві ознайомитись зі складом засобу та особливостями його використання.

Це насамперед необхідно для людей, які мають індивідуальну чутливість до певних матеріалів та речовин (хімічних компонентів, продуктів рослинного чи тваринного походження). Виріб має повністю відповідати вимогам покупця, бути ефективним та безпечним.

Окрім найменування продукту та опису його властивостей, на засобах індивідуального догляду має міститися така інформація:

  • нормативні документи, яким відповідає товар;
  • мінімальні та максимальні терміни використання виробу після відкриття тари;
  • потенційні небезпечні компоненти та алергени, застереження;
  • дата виготовлення та/чи термін придатності;
  • інформація про виробника;
  • сертифікати якості та безпеки.

Додатково на пакуванні може міститися інструкція з використання товару з покроковими діями та зображеннями. Також багато косметичних засобів на пакуванні містять інформацію щодо умов тестування, зокрема, чи не використовувалися для цього тварини.

Друк на пакуванні товарів для індивідуальної гігієни може розміщуватися на таких матеріалах, як папір, картон, жерсть, силікон, твердий або м’який пластик. Впоратися з більшістю задач із нанесення знаків допоможуть універсальні принтери, пристосовані до агресивних умов виробництва.

Знак означає що косметика не тестується на тваринах
Знак означає що косметика не тестується на тваринах

Це мають бути машини з захистом від вологи та пилу. Окремо на виробничих лініях використовують обладнання для друку та швидкого наклеювання етикеток, а також для нанесення знаків пакування (ящики, палети).

Особливості маркування декоративної та доглядової косметики

Крім зовнішнього брендового пакування, специфічні позначки розміщують безпосередньо на ємності з косметичним засобом. Інколи використовують обладнання для друку на етикетках та їх наклеювання, в інших випадках маркування розміщують безпосередньо на тюбику, баночці чи флаконі.

Для останнього використовують принтери конвеєрного типу, які підходять для нанесення тексту, малюнків чи штрихкодів на поверхні з різних матеріалів:

  • жорсткого пластику;
  • матового та глянцевого скла;
  • латексу;
  • м’якого пластику та силікону.

Зазвичай для нанесення маркування на різні матеріали використовують лазерне, термотрансферне обладнання, а для м’якого пакування – краплеструменеві принтери.

Бренд Domino UK Ltd, офіційним дистриб’ютором якого є компанія «Домінанта», пропонує високоякісне професійне обладнання для виробництва декоративної та доглядової косметики. Добре читабельне та стійке маркування допоможе бренду створити позитивний імідж, стати впізнаваним та привернути увагу великої кількості клієнтів.

Юлія СПЕНСЕР

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.