Свідки Святої Нутели, або де ваш здоровий глузд, панове?

1593

Працівники Львівського музею історії релігії (вул. Музейна, 1) звернулися до міського голови у звязку з тим, що вхід до Домініканського собору (В якому власне і знаходиться музей)  загородили рекламною конструкцією.

Контраст архітектурі. Велетенський рекламний майданчик вимагають демонтувати із площі Музейної у Львові. Адже конструкція з’явилася прямісінько біля Домініканського собору і перекриває огляд пам’ятки. Тому колектив музею історії релігії з цього приводу скерував у мерію своє звернення і чекає реакції влади.

“Ми всі розуміємо, що знаходимося в центральній частині міста. Інтерес до центру підвищений – це основна візитна картка Львова, від цього відмахнутися неможливо. Але якщо заходи та реклама уже починає перешкоджати нормальному сприйняттю Львова, коли на перше місце висуваються не історичні пам’ятки як такі, які приваблюють туристів, а, в першу чергу реклама, тоді зрозуміло, що ці речі викликають  несприйняття і бажання їх усунути з площі та в подальшому такі речі узгоджувати з головним художником Львова, фахівцями”, – сказав директор Львівського музею історії релігії Орест Малиць вчора під час брифінгу для преси.

Директор Львівського музею історії релігії Орест Малиць
Директор Львівського музею історії релігії Орест Малиць

Також Орест Малиць зазначив, що на даний час ніхто не показав йому дозвільних документів для розміщення рекламного майданчика на площі перед входом до музею.

“Документу про встановлення цієї конструкції на сьогодні нам не надано, ніхто нам його не представив. Можливо, після нашого письмового звернення до міської влади це розпорядження нам буде надано”, – наголосив пан Орест.

У випадку, якщо міська влада не відреагує на звернення працівників музею і не прибере рекламний майданчик, пан директор буде просити допомоги у народних обранців.

“Якщо конструкцію залишать, то будемо апелювати до депутатського корпусу, писати звернення до депутатських фракцій, збирати людей, які цікавляться цією темою та можуть висловити свою думку. Думаю з громадськістю влада повинна рахуватися”, – зазначив директор.

Рекламна конструкція перед входом до Домініканського собору
Рекламна конструкція перед входом до Домініканського собору

На його думку на площі потрібно проводити заходи тематичного характеру, які б підкреслювали унікальність нашого  та популяризували його шляхетність. Адже настав час відповідального підприємництва і міські чиновники мали б це розуміти.

“На площі можна проводити масові заходи, але такі, які не будуть перешкоджати сприйняттю ансамблю Домініканського монастиря та собору, адже це пам’ятка архітектури національного значення, центральна частина Львова включена до списку ЮНЕСКО і зрозуміло, що жодна реклама тут не повинна бути. Можуть бути дитячі чи тематичні заходи, фестивалі фольклору , вуличні музики – ті речі, які не заважають, а є настроєвими та підсилюють враження від оточуючої архітектури. Але перед тим необхідно відремонтувати фасади навколишніх будівель”, –  сказав директор музею.

Голова ради Львівської обласної організації Українського товариства охорони пам’яток історії та культури Андрій Салюк зазначив що зараз відбувається окупування громадського простору бізнесовою структурою і це не відповідає інтересам мешканців Львова.

Голова ради Львівської обласної організації Українського товариства охорони пам’яток історії та культури Андрій Салюк
Голова ради Львівської обласної організації Українського товариства охорони пам’яток історії та культури Андрій Салюк

“Назва площі – Музейна, і це мало б формувати її використання. Маємо Площу Ринок, де колись історично торгували, нехай там відбуваються тематичні ярмарки. Це коректно та доречно, воно має свій сенс. А площа Музейна мала би бути скерована тому напрямку використання і для храму, і для музею, видового сприйняття цілого ансамблю.

В даному випадку маємо величезну рекламу, яка  жодним чином не пов’язана ані з подіями , які надходять, власне Різдвяний час, ані з тими об’єктами, які тут розміщені.  І такого об’єкту на цій площі не повинно би було бути, бо маємо не збагачення, а окупування громадського простору бізнесовою структурою, яка бачить тільки свої інтереси та не зважає на інтереси ані громади Львова, чисельних гостей міста, – сказав Андрій Салюк.

Додамо, що за інформацією, музейників цей гігантський павільйон має функціонувати на площі до середини січня. Реклама розрахована на дітей із батьками.

Роман МЕТЕЛЬСЬКИЙ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.