Роман Романишин кличе на “Перехрестя”

303
Роман Романишин кличе на

Вже сьогодні, 8 листопада 2019 року, о 16.00 у виставкових залах Національного музею у Львові імені Андрея Шептицького (проспект Свободи, 20) відбудеться відкриття виставки Романа Романишини під назвою “Перехрестя”.

Виставка символізує безконечні життєві перетини часу і людської долі, креативних помислів та оригінальних авторських ідей, реального навколишнього світу і власного, створеного художником, безконечної низки наших емоцій та асоціацій…

Сьогодні у творчому доробку Романишина близько 70 персональних виставок за кордоном, в багатьох країнах Європи, в далеких Китаї, Японії, США та Канаді. Секрет успіху художника криється в дивному поєднанні власного внутрішнього світу, безконечного поля спогадів, сформованого на рівні дитячих уявлень, з глибоко індивідуальними переживаннями актуальних подій сьогодення. В цьому інтелектуальному “сплаві” невпинно народжуються нові авторські ідеї. Прагнучи проникнути до філософської “основи основ” свого буття, намагаючись пов’язати його з долею близьких і найдорожчих людей, родини і сім’ї, своїх предків і рідного народу, художник наполегливо укладає та розширює власний ірреальний творчий простір. В ньому не існує обмежень, стираються видимі часові межі, грані між мистецькими формами, жанрами, правилами застосування матеріалів і технік.

Здається, що у креативних помислах Роман Романишин не може зупинитися, бо інакше втратить головний сенс свого життя. Певний ключ до розгадки його творчості дає текст, написаний до монографії “Terra” в 2014 році. Художник сам працював над концепцією цього видання, розділяючи свої праці на три підрозділи – філософські субстанції “Ріка”, “Гора” і “Дорога”. Прикметною є характеристика першої: “… За давно писаними правилами вона (Ріка) не дозволяє входити двічі і тому не дає шансу на повтори і забороняє дублі”.

Христина ГОРИНЬ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.