Гортаючи сторінки старої львівської преси чого тільки не знайдеш. І сьогодні знову, разом з нашим партнером Торговою Маркою Кава Старого Львова, маємо для вас гарну знахідку.
Реклама відома людству з часів Стародавнього світу. Професійними носіями рекламного слова були спеціальні оповісники. Окрім того на них покладався ряд інших функцій: виконували дипломатичні доручення, були учасниками різних посольств, перебували на службі у міській адміністрації і повідомляли населенню новини політичного та економічного характеру. Оповісники нижчого рангу працювали на ринкових розпродажах, в театральних трупах, прислужували приватним особам.
З технічним прогресом змінювалися і способи розповсюдження рекламної інформації. Знаходилися різні способи та методи. Про один варіантів кавової реклами писала газета “Діло” від 5 серпня 1937 року. Для збереження атмосферності залишаю текст без змін і правок.
Листи, що пахнуть кавою
До Англії приходить тепер багато листів що мають запах кави. Їх висилають бразилійські торговці кавою для реклями. Кожний хто дістає такий лист може оцінити чудовий запах кави, доречі точно такий самий як кави оригінальної. Досвід показав, що цей засіб реклями справді дуже успішний, бо багато людей заохочених запашними листами пригадали собі, що можна теж пити для приємности бразилійську каву.
Можливо й сучасні майстри від реклами скористаються цікавим способом рекламувати каву і в наш час. Або просто прочитають та посміються з цього допису. Але поки ви читали, я вже заварив собі філіжанку гарної кави та йду смакувати. До зустрічі за тиждень.
Роман МЕТЕЛЬСЬКИЙ
Джерело:
- Кава // Діло. – 1937. – Ч. 170 ( 5 серпня ) – С. 6.