Дні відкритих дверей у трамвайному депо №1

Історія на колесах або Дні відкритих дверей у трамвайному депо №1

30 і 31 травня у ЛКП "Львівелектротранс" та ГО "Львів'яни за електротранспорт" організували у "Дні відкритих дверей у трамвайному депо". На території трамвайного депо №1 були представлені трамвайні вагони, які курсували містом від початку...
Електростанція на Персенківці, загальний вигляд

«Історія електрифікації Львова 1894-1939 років» в лекції Андрія Крижанівського

Сьогодні, 27 жовтня 2016 року, о 18:00 кав’ярня-галерея «Штука» (вул. Котлярська, 8) та Клуб шанувальників Галичини запрошують на лекцію про початки впровадження електроенергії у Львові. Розповісти про це має намір Андрій Крижанівський – енергетик, нумізмат,...
Як львівський трамвай електрифікував місто

Як львівський трамвай електрифікував місто

На межі ХІХ - ХХ століть, Львів був одним з найбільших поряд з Віднем, Прагою, Будапештом та Трієстом міст Австро-Угорської імперії і переживав тоді пору свого розквіту. Населення міста нараховувало майже 150 тис. жителів...
Коли у місті перекидали трамваї, або "Велика депресія" у Львові

Коли у місті перекидали трамваї, або “Велика депресія” у Львові

«Велика депресія» 1930-х років традиційно асоціюється в нашій уяві зі США. Проте, внаслідок цієї економічної кризи постраждало багато й європейських держав, в тому числі і міжвоєнна Польща, в складі котрої тоді знаходилась Галичина зі...
Озокеритова лихоманка. Озокеритовий Клондайк Галичини

Озокеритовий Клондайк Галичини (кінець XIX – початок XX ст.)

Біля 1870-х рр. в околицях Борислава видобувалося 5600 т озокериту та 11200 т скельної олії вартістю 2,4 млн зол. ринських.До 1878 р. озокерит видобували вручну з гірських порід, а в 1887 р. його стали...
Пам’ятка єврейської промисловості, або, як вулиця Хімічною стала

Пам’ятка єврейської промисловості, або як вулиця Хімічною стала

Одна з найдавніших вулиць Підзамче сформувалась наприкінці ХІХ сторіччя, вздовж русла каналу Нова Полтва, яким пустили рукав львівської річки із початком її засклепіння у межах центральної частини міста. До 1930 року цей канал становив межу...
Крайова фабрика кахлевих печей, що перемогла час

Крайова фабрика кахлевих печей, що перемогла час

З-поміж колись чисельних цегелень та кахлярень Львова, до наших днів збереглася фабрика Берла Нойвонера та Філіпа Вальдмана, котра знаходиться на Снопкові, а саме на вулиці Стуса, 25. На початку ХХ століття фабрика стала фаворитом...

Конвеєрний рекордсмен ЛАЗ-695 та його модифікації, або автобус, який пробув на конвеєрі 46 років

Львівський автобусний завод дістав свою назву завдяки старанням колективу, який вирішив спробувати перейти від будівництва причепів і кранів до побудови автобусів. Саме цікаве, що перший автобус пробув на конвеєрі не лише довше інших, а...
В нетрі функціоналізму. Як улюблений архітектор Шептицького будував для українців, або мікросвіт під Кайзервальдом

В нетрі функціоналізму. Як улюблений архітектор Шептицького будував для українців, або мікросвіт під Кайзервальдом

При зведенні будинків модерністи думали не лише про архітектурну композицію, але про мікроклімат, який буде оточувати майбутній проект. Архітекторам функціоналізму було важливо, аби їхні будинки отримали не лише комфортне планування і красиві форми, але...
Столітня електростанція на Персенківці

Столітня електростанція на Персенківці

У 1894 році разом із запуском у Львові першого електричного трамваю з'являється перша потужна електростанція, яка за кілька років починає живити не лише трамвай, але й багато житлових і нежитлових будинків. У 1900 році...

Львівський завод автонавантажувачів. Початок історії в 14 фотографіях

Вже у перший рік після закінчення Другої світової війни радянський уряд асигнував на будівництво та розвиток промисловості Львова 137 млн. карбованців. Поряд з відбудовою та розширенням існуючих підприємств у місті передбачалося збудувати та ввести...
Трамвай на Сихів - вигляд з квадрокоптера

Трамвай на Сихів – вигляд з квадрокоптера (відео)

Львівський блогер, що ховається під ніком fpv.in.ua зняв і виклав в Інтернет відео як просувається будівництво трамвайної колії, що об’єднає центр міста із Сихівським житловим масивом.Відео з квадрокоптера можна переглянути на каналі радіолюбителів-початківців у «YouТube».Із...
Таємниці галицьких надр. Рафінування нафти на початку XX століття

Таємниці галицьких надр. Рафінування нафти на початку XX століття

Видобування та переробка нафти на почату  XX століття на Галичині активно розвивалися і спричинилися до появи підприємств-мільйонерів. Найбільшими нафтовидобувними та нафтопереробними підприємства Галичини початку XX ст. були:1) Галицьке Карпатське нафтове товариство (раніше – «Bergheim...
Маловідомий аеродром на Левандівці

Як Левандівка мала свій аеродром

Хто бував у Львові на Левандівці, напевне, помічав дивні назви вулиць як для району, в якому зосереджена більшість підприємств залізниці, який вважається районом залізничників і оточений зі всіх сторін колією. Паралельно вулицям Левандівській і...

Вже бачили наші відео?

Популярні публікації:

Львівські балі або хто такий Гемпель

Львівські балі або хто такий Гемпель

У 1763 році до Львова прибув чоловік із незвичною професією на ім’я Гемпель. Його фахом було організовувати і проводити бали. Такий собі шоумен –...