Коли у місті перекидали трамваї, або "Велика депресія" у Львові

Коли у місті перекидали трамваї, або “Велика депресія” у Львові

«Велика депресія» 1930-х років традиційно асоціюється в нашій уяві зі США. Проте, внаслідок цієї економічної кризи постраждало багато й європейських держав, в тому числі і міжвоєнна Польща, в складі котрої тоді знаходилась Галичина зі...
" Фабрика кахлевих печей. Іван Левинський" Невідомий Львів

” Фабрика кахлевих печей. Іван Левинський “. Невідомий Львів

Постать Івана Левинського справді знакова не тільки для Львова, а й для усього українського суспільства кінця XIX початку XX століть.Архітектор, будівничий, інженер, промисловець і підприємець, професор Львівської політехніки, визначний  громадський діяч і меценат ...Спектр...
Як у Львові метро будували

Як у Львові метро будували

Через стрімкий розвиток промисловості у Львові (1960 – 1970 – ті рр.), а також наростаючі показники частки населення міста, ситуація потребувала збільшення кількості  додаткового транспорту.  Відтепер, для будь-якого львів’янина, важливо було не тільки “якось...

Конвеєрний рекордсмен ЛАЗ-695 та його модифікації, або автобус, який пробув на конвеєрі 46 років

Львівський автобусний завод дістав свою назву завдяки старанням колективу, який вирішив спробувати перейти від будівництва причепів і кранів до побудови автобусів. Саме цікаве, що перший автобус пробув на конвеєрі не лише довше інших, а...
Секрети краси по-львівськи, або як зваблювали українські панянки майже сто років тому

Секрети краси по-львівськи, або як зваблювали українські панянки майже сто років тому

Львів 1920–1930-ті рр. Попри непрості політичні і культурні обставини, життя у місті вирувало. Як і сьогодні, львівські панянки, окрім проблем, переймалися ще тим, як покращити свою зовнішність і завоювати інтерес сильної статі.Якщо всі спроби...
ЛАЗи яких ми не бачили, або прототипи, які так і не пішли в серію

ЛАЗи яких ми не бачили, або прототипи, які так і не пішли в серію

Не секрет, що у Радянському Союзі, майже, весь автотранспорт копіювали із існуючих закордонних аналогів, а пізніше, на основі набутого досвіду робили вже щось своє. Хтось до цього етапу доходив раніше, хтось пізніше…Першим автобусом, випущеним...
Крайова фабрика кахлевих печей, що перемогла час

Крайова фабрика кахлевих печей, що перемогла час

З-поміж колись чисельних цегелень та кахлярень Львова, до наших днів збереглася фабрика Берла Нойвонера та Філіпа Вальдмана, котра знаходиться на Снопкові, а саме на вулиці Стуса, 25. На початку ХХ століття фабрика стала фаворитом...
В нетрі львівського функціоналізму. Наймодніші будинки, страхи та перемоги вулиці Котляревського

В нетрі львівського функціоналізму. Наймодніші будинки, страхи та перемоги вулиці Котляревського

На цій вулиці ви знайдете чи не всі стилі притаманні кінцю XIX – першій половині XX століття, адже вона була улюбленицею найвідоміших архітекторів  того часу. Вулиця від свого заснування і до тепер носить імена...
Що об'єднує Львів та відомий олівець KOH-I-NOOR?

Що об’єднує Львів та відомий олівець KOH-I-NOOR?

Мабуть у кожного з нас був (чи є) жовтий, шестигранний олівець, з коричневою облямівкою вгорі і золотистим тисненням KOH-I-NOOR HARDTMUTH 1500. Але мало хто знає, що, власне з цього олівця почалася історія не тільки...
Від Запорожця до лімузина, або Перший всеукраїнський ярмарок ретро-техніки

Від Запорожця до лімузина, або Перший всеукраїнський ярмарок ретро-техніки

Цими вихідними на території авторинку "Кривчиці", що на вул. Богданівська, 44, проходить Перший всеукраїнський ярмарок ретро-техніки та запчастин.Близько 60 ретро-автомобілів виставлені на продаж за цінами від 500 доларів, за найдешевше авто, і до 70...
Історія Львівського трамваю

Трамваї, якими їздили наші дідусі

Львівський трамвай - єдина трамвайна система у Західній Україні, найбільша вузькоколійна система України, а також перша трамвайна мережа і друга електрифікована в Україні. Львівський електричний трамвай від самого початку свого існування був візитівкою міста...

«Зроблено в СРСР», або радянська нетипова архітектура Львова

Прогулюючись по вуличках Львова ми неодмінно милуємось його особливою архітектурою. Найбільше захоплення, мабуть, викликають стародавні споруди, що сягають навіть княжих часів. Вишуканим і пишним є спадок епохи Ренесансу. Півтора століття австрійського періоду теж залишили...
Трамвай, Опера і Виставка Крайова, котрі розпочали електрифікацію Львова

Трамвай, Опера і Виставка Крайова, які розпочали електрифікацію Львова (відео)

Чи пробували ви пожити без світла одну годину? А день чи кілька днів? Пожити без ліхтариків, мобільних телефонів, різноманітних ґаджетів, ба, навіть без інтернету пробували? Без ліфтів  і автомобілів (де зараз електроніки більше ніж...
В нетрі функціоналізму. Як улюблений архітектор Шептицького будував для українців, або мікросвіт під Кайзервальдом

В нетрі функціоналізму. Як улюблений архітектор Шептицького будував для українців, або мікросвіт під Кайзервальдом

При зведенні будинків модерністи думали не лише про архітектурну композицію, але про мікроклімат, який буде оточувати майбутній проект. Архітекторам функціоналізму було важливо, аби їхні будинки отримали не лише комфортне планування і красиві форми, але...

Вже бачили наші відео?

Популярні публікації:

Львівські балі або хто такий Гемпель

Львівські балі або хто такий Гемпель

У 1763 році до Львова прибув чоловік із незвичною професією на ім’я Гемпель. Його фахом було організовувати і проводити бали. Такий собі шоумен –...